Ιστορία BDSM : Η Κόρη Της Αφέντρας

Πηγή : http://kinkyfantasiesonline.blogspot.gr 
Ιστορία BDSM : Η Κόρη Της Αφέντρας – 1ο 
http://kinkyfantasiesonline.blogspot.gr/2014/06/bdsm-1_20.html 







Περίληψη : 
Ο Ήρωας της ιστορίας μας γνώρισε μια εντυπωσιακή Γερμανίδα ,την Χέλγκα κατά την διάρκεια των σπουδών του στο Μόναχο . Εκείνο όμως που δεν ήξερε και δεν φανταζόταν ποτέ ήταν ότι η Μητέρα της η Κυρία Βίλμα είναι επαγγελματίας Αφέντρα και εξαιρετικά απαιτητική από τους μνηστήρες της κόρης της . Θα μπορέσει άραγε ο Ντίνος να αντεπεξέλθει τις κινκυ προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει σύντομα ; 

Φετίχ : 
Fetish Cuckolding , Total Orgasm Control , Spanking , Dildo Training , Foot Worship, Humiliation , Public Humiliation , Feminization , Small Dick Humiliation , Chastity Belts & Prostate Massage , Chastity Devices, Blackmail Fetish , Ass Worship/Licking, Pussy Worship / Smothering , Watersports , CBT , Cruel Milking , Humiliating Release , Forced Ejaculation , Urethral Sounding , Bitchy Milking , Ruined Orgasms , Ball Busting

Ξύπνησα πολύ νωρίς όταν αισθάνθηκα κίνηση δίπλα στο κρεβάτι μου ενώ ακόμα δεν είχε χαράξει . Η Χέλγκα ήδη είχε ξυπνήσει και γεμάτη ενέργεια όπως ήταν άρχισε να ντύνεται και να φοράει τις φόρμες Γυμναστικής μιας και κάθε μέρα στις 06:00 έβγαινε για τζόκινγκ στο πάρκο της πλευράς του Μονάχου όπου βρισκόμασταν . 

Εγώ ξύπνησα και θαύμασα το αψεγάδιαστο γυμνασμένο και λυγερόκορμο κορμί της . Ήταν μόλις 19 χρονών αλλά πραγματική κόλαση ! Ψηλή , ξανθιά , με πράσινα εκφραστικά μάτια , ατελείωτα βελούδινα πόδια , ένα λαχταριστό ροδαλό μουνάκι γεμάτο χυμούς που δεν χόρταινα να ρουφάω σαν παλαβός κάθε φορά ενώ είχε και πλούσιο στήθος που σε έκανε να καρφώνεσαι μονίμως εκεί . 

-   Φεύγω για τζόκινγκ ! Να είσαι έτοιμος όταν γυρίσω ! Είπε γελώντας . 

Αυτό σήμαινε πως όταν επέστρεφε ήθελε σεξ ! Αυτό μου άρεσε και με καύλωνε πάνω της ! Ήταν το πιο επιθετικό και δυναμικό πλάσμα που είχα γνωρίσει . Δεν γνώριζε ταμπού και φραγμούς παρά το νεαρό της ηλικίας της . Ήμουν γεμάτος γρατσουνιές , δαγκωματιές και σημάδια που έκανε στο κορμί μου επάνω στο πάθος της μιας και δεν καταλάβαινε τίποτε . 

Χαμογέλασα μόνος μου καθώς άκουσα την πόρτα να κλείνει και δεν μπορούσα να πιστέψω πόσο τυχερός ήμουν που την γνώρισα ! Εγώ ήμουν 24 ετών και έκανα μεταπτυχιακό . Είχα ξεχάσει την Ελλάδα της κρίσης και πλέον ζούσα τις πιο έντονες στιγμές της ζωής μου ! 




Πρέπει να με πήρε ο ύπνος γιατί άκουσα την πόρτα να ανοίγει πάλι και δεν είχα καταλάβει πότε πέρασε η ώρα . Η Χέλγκα μπήκε μέσα καταϊδρωμένη και άρχισε να ξεντύνεται ενώ εγώ ξύπνησα καυλωμένος  πράγμα που πρόσεξε γελώντας .

-   Είσαι έτοιμος ; Θέλω γλείψιμο τώρα ! Είπε καθώς έβγαλε το βρώμικο κυλοτάκι της και το πέταξε στο πάτωμα . 
-   Δεν κάνεις μπάνιο πρώτα ; Είπα αγουροξυπνημένος αλλά εκείνη με ένα άλμα βρέθηκε στο κρεβάτι και ήρθε πάνω μου τραβώντας το σεντόνι και αποκαλύπτοντας την στύση μου ! 
-   Όχι τώρα ! Είπε και προκλητικά χάιδεψε την κοιλιά μου και το πέος μου 
-   Νομίζω ότι πρέπει να κάνεις μπάνιο ! Μυρίζεις ! Είπα 

Βέβαια , εδώ πρέπει να πω ότι παρόλο ότι η Χέλγκα γυάλιζε από τον ιδρώτα , η μυρωδιά της κάθε άλλο από άσχημη ήταν ! Είχε κάτι το ερωτικό ! Το απόκοσμο που έκανε τον πρωινό μου ερεθισμό ακόμα πιο έντονο . 

Προς έκπληξή , μου άστραψε ένα σκαμπίλι δυνατό και έστριψε την ρόγα μου τόσο δυνατά που νόμιζα θα την ξερίζωνε ! 

-   Καριόλη ! Είπα θα με γλείψεις ! 

Με καβάλησε , έφερε το γυαλιστερό και ιδρωμένο μουνάκι της ακριβώς επάνω στο στόμα μου και έχωσε τα νύχια της στα αρχίδια μου , πιάνοντας τα δυνατά και γυρίζοντας τα ! Βόγκηξα αλλά έπνιξε τις φωνές μου καθώς κάθισε πάνω στο στόμα μου , φράζοντας το με τα καυτά της μουνόχειλα . 

Η γεύσεις πλημμύρισαν το στόμα μου ! σαν υπνωτισμένος , παρά το γεγονός ότι άρχισε να μαλάζει το καυλί μου με δύναμη πονώντας με , άρχισα να την γλείφω ! Η γλώσσα μου έκανε στροφές γύρω από τα καυλωμένα της μουνόχειλα , έμπαινε στην μουνότρυπά της και ξανά πάλι πίσω . 

Η Χέλγκα άρχισε να βογκάει και ρούφηξε το καυλί μου και αυτή χωρίς όμως να χαλαρώσει ούτε στιγμή το σφίξιμο από τα αρχίδια μου . 

Η γεύση της ήταν κάτι το πρωτόγνωρο ! Με καύλωνε ! Ιδρώτας και κολπικά υγρά ανακατεύτηκαν σε ένα μείγμα που με απογείωνε και με ερέθιζε όσο τίποτε , ενώ το σκαμπίλι που μου άστραψε με είχε καυλώσει τόσο πολύ . 

Κάποια στιγμή , άρχισε να πιέζει την λεκάνη της επάνω στο κεφάλι μου και να τρίβει με δύναμη τα μουνόχειλα της επάνω στο στόμα και την γλώσσα μου ! 

-   Πιο βαθιά  ! Διέταξε και μου έδωσε ένα απαλό χτύπημα στα αρχίδια που κόντεψα να χάσω το φώς μου ! Υπάκουσα και σφήνωσα την γλώσσα μου όσο πιο βαθιά στην τρύπα της μπορούσα κάνοντας διαρκείς κυκλικές κινήσεις . 
-   Ναι ! Έτσι ! Μη σταματάς γιατί θα σου τα ξεριζώσω ! Έλεγε και τα νύχια της είχαν βυθιστεί βαθιά μέσα στο όσχεο μου ! 

Όσο με πονούσε με αυτό τον τρόπο καύλωνα , όσο τα νύχια της  μπήγονταν μέσα στο δέρμα μου και όσο εκείνη χρησιμοποιούσε το στόμα και την γλώσσα μου για να χύσει , τόσο ερεθιζόμουν . 

Κάποια στιγμή έμεινε ακίνητη και το στόμα μου γέμισε ζουμιά και χυμούς καθώς έχυσε με σπασμούς κόβοντάς μου την ανάσα . 

-   Μμμ , σειρά σου τώρα ! Θα σε κάνω να χύσεις αλλά γλείψε μου και το κώλο λίγο ! 
-   Τι ; Ρώτησα έκπληκτος αλλά εκείνη ήδη ανασηκώθηκε φέρνοντας την πίσω τρυπούλα της στο στόμα μου και μου άστραψε ακόμα δύο σκαμπίλια ! 
-   Λίγα Λόγια ! Γλείφε και θα είμαι καλή μαζί σου ! 

Πράγματι τα λόγια περιττεύουν καθώς ακούμπησα την γλώσσα μου πάνω στην ιδρωμένη ροδαλή τρυπούλα της και γεύτηκα το υπέροχο κωλαράκι της ενώ εκείνη άρχισε να μου κάνει μια απολαυστική πίπα καυλώνοντας με . 

Ξαφνικά , ενώ είχα αφιερωθεί με αφοσίωση στο να της γλείφω το κωλαράκι αισθάνθηκα ένα δάκτυλό της σαλιωμένο να αγγίζει την δική μου κωλοτρυπίδα καθώς εκείνη τρομπάριζε με πάθος το καυλί μου . 




Ποτέ δεν με είχε αγγίξει καμία γυναίκα εκεί και πριν προλάβω να αντιδράσω , έχωσε το δάκτυλό της βαθιά μέσα μου ενώ μου έκανε πίπα και με το άλλο χέρι της έσφιγγε τα μπαλάκια μου προκαλώντας μου πρωτόγνωρα συναισθήματα εξευτελισμού , καύλας και πόνου . 

-   Μμμ , σου αρέσει το δακτυλάκι στο κώλο ; σου αρέσει να γλείφεις το κώλο μου και να να σε γαμάω με το δάκτυλο . Λέγε  

Ανασήκωσε τη λεκάνη της και μου άστραψε ένα σκαμπίλι πάλι και ξανακάθισε πάλι βάζοντας την κωλοτρυπίδα της στο στόμα μου ! 

Το δάκτυλό της έπαιζε με το προστάτη μου και μάλιστα με εξαιρετική δεξιότητα ! Πίπωνε , έσφιγγε και με κωλοδακτύλιαζε , ξαφνικά  , την στιγμή που άρχισε να συσπάται το πέος μου και ήμουν έτοιμος να χύσω , με ένα σατανικό γέλιο σταμάτησε και πίεσε το πουτσοκέφαλό μου , σταματώντας τον επερχόμενο οργασμό καταστρέφοντάς τον και προκαλώντας πόνο . 

-   Όχι ακόμα ! Δεν θα χύσεις γιατί δεν το κέρδισες ! Είπε γελώντας ! 

Σηκώθηκε από πάνω μου ενώ το πέος μου είχε μελανιάσει και άρχισε να πέφτει . ο πόνος στα αρχίδια μου που έμειναν γεμάτα χωρίς εκτόνωση άρχισε να μεγαλώνει ενώ με ύφος απόγνωσης παραπονέθηκα . 

-   Τι κάνεις ; Πονάω ! Είπα . 
-   Βγάλε το σκασμό μαλάκα ! Είπε και άρχισε να μου ρίχνει σκαμπίλια 
-   Καλή γαμιόλα είσαι ! Καύλωσες με το δάκτυλο στο κώλο ! 
-   Μαα , πήγα να πω και τότε η Χέλγκα μου άστραψε ένα πολύ δυνατό χαστούκι και με έπιασε από το αυτί ! 
-   Σκάσε και έλα εδώ ! 

Με έσυρε τραβώντας με από το αυτί μέχρι το μπάνιο όπου με έβαλε μέσα στην μπανιέρα και μπήκε και αυτή.

-   Άνοιξε το στόμα σου ! Διέταξε και έφερε το γυαλιστερό της μουνάκι σε απόσταση αναπνοής . 
-   Θα πιεις τα πάντα ! Τότε μόνο θα σου επιτρέψω να χύσεις ! Είπε 
-   Μάλιστα ! Είπα σαν υπνωτισμένος καθώς είχα μετατραπεί σε έρμαιο των διεστραμμένων της ορέξεων . 
-   Άνοιξε ! Έτσι ! ¨Ειπε πιάνοντας το στόμα μου και ανοίγοντάς το ακριβώς μπροστά στο μουνάκι της . 

Άρχισε να ουρεί με μέτρια πίεση και ο χρυσός πίδακας έφυγε κατευθείαν μέσα στο στόμα μου !Τα ούρα της ήταν ζεστά , με μια περίεργη αλμυρή αλλά όχι δυσάρεστη φρουτώδη γεύση που γεύτηκα σε όλο το εύρος της καθώς κατάπια . 

-   Χαχαχαχα ! Σου αρέσει η «σαμπάνια» μου ; Θα σε ποτίζω κάθε μέρα ! Έλα να καθαρίσεις και το μουνί μου τώρα ! 

Ξανά , με κόλλησε πάνω στο κατουρημένο μουνάκι της που τώρα έπρεπε να καθαρίσω με την γλώσσα μου από κάθε σταγόνα ούρων ενώ με το πατουσάκι της έπαιζε με το ορθωμένο καυλί μου ! Είχα ξανακαυλώσει από όλη αυτή την σκηνή . 




Αφού έγλειψα και καθάρισα τα πάντα , η Χέλγκα με σήκωσε και με έβαλε να γυρίσω και να ακουμπήσω την πλάτη μου στα πλακάκια της ντουζιέρας ! 
Ήρθε πίσω μου και αισθάνθηκα πάλι να μου ανοίγει τα κωλομέρια και να μου βάζει κωλοδάκτυλο ενώ με το άλλο της ΄χέρι έπαιζε το καυλί μου . 

-   Μμ , σου αρέσει έτσι ; Να σε πηδάω με το δάκτυλο και να σου παίζω το καυλί ; 
-   Μάλιστα Κυρία ! Το λατρεύω ! είπα λαχανιασμένος καθώς ερεθιζόμουν όσο δεν έπαιρνε . 

Οι αισθήσεις μου είχαν βαρέσει κόκκινο ! Στο στόμα μου είχα την γεύση από τα ούρα , τον ιδρώτα και τα κολπικά της υγρά ενώ η καύλα μου που είχε σταματήσει με τόσο σκληρό και επώδυνο τρόπο , τώρα είχε επανέλθει και με τον εξευτελιστικό και ταπεινωτικό αυτό τρόπο που με αυνάνιζει , ήταν στο ζενίθ.

Συνέχισε να με γαμάει με το κωλοδάκτυλο και να με αυνανίζει μέχρι που έχυσα μια τεράστια ποσότητα στο πάτωμα της μπανιέρας . 

-   Γλείψτα τώρα ! Είπε και έφερε το χέρι της στο στόμα μου όπου με ανάγκασε να καθαρίσω τα χύσια μου ενώ με υποχρέωσε να καθαρίσω και την ντουζιέρα με την γλώσσα ! 

Έτρεμα από ηδονή και εξευτελισμό ενώ δεν τολμούσα να την κοιτάξω στα μάτια ! Εκείνη μου απάντησε γελώντας μετά το ντους που κάναμε . 

-   Μη ντρέπεσαι , ξέρω και από τους πελάτες της μαμάς μου ότι στους άντρες αρέσει να τους φέρονται οι γυναίκες έτσι . 
-   Τι εννοείς .. οι «πελάτες της μαμάς» σου ; Είπα σαστισμένος . 
-   Η μαμά μου είναι Επαγγελματίας Αφέντρα , αν βάλεις στο γερμανικό google το όνομα Mistress Vilma  θα σε παει στο site της . 
-   Μαα , πήγα να πω . 
-   Έλα .. άσε τις χαζομάρες και έλα να δεις είπε εύθυμα και έφερε το tablet στο κρεβάτι . 

Εκεί μου έδειξε την ιστοσελίδα της μητέρας της και έμεινα έκπληκτος . 




Η Αφέντρα Βίλμα ήταν μια εντυπωσιακή ξανθιά καλλονή , γύρω στα 40 , με κορμί γεμάτο καμπύλες έτοιμες να εκραγούν ενώ από τις φωτογραφίες και το «ρεπερτόριο» της έβλεπα ότι έκανε πολύ διεστραμμένα πράγματα στους πελάτες της . 

Άρχισα να καυλώνω πάλι και η Χέλγκα γέλασε ! 

-   Μμ , σε καυλώνει η μαμά μου ή αυτά που βλέπεις ; 

Κοκκίνισα από ντροπή .

-   Μη ντρέπεσαι , ξέρω και εγω να σου κάνω τέτοια κόλπα ! Πολλές φορές η μαμά μου ζητάει την βοήθειά μου ! Σε κατούρησα πριν αλλά κανονικά χρεώνω 500 Ευρώ γιαυτό ! 
Είχα μείνει έκπληκτος .

-   Νομίζω είσαι έτοιμος να γνωρίσεις την μαμά μου ! Θα πάμε για δείπνο αύριο ; 
-   Ναι … ψέλλισα ! 


(ΣΥΝΕΧΊΖΕΤΑΙ …. ) 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις